بهبود قابلیت‌ها و امکانات تازه تماس تصویری در به‌روزرسانی واتس‌اپ_دوپلر

whatsapp


نوشته و ویرایش شده توسط مجله دوپلر

واتس‌اپ در تازه ترین به‌روزرسانی خود به سراغ بهبود قابلیت‌های مرتبط با تماس تصویری رفته و امکانات جدیدی را به این قابلیت افزوده است که از بین آنها می‌توان به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان تا ۳۲ نفر اشاره کرد.

چه امکانات جدیدی به تماس تصویری واتس‌اپ آمده است؟

متا در ماه‌های تازه به‌صورت مدام درحال افزودن ویژگی‌های تازه به مطلب‌رسان خود بوده است و این نوشته در آخرین به‌روزرسانی آن هم دیده‌ می‌بشود. افزوده‌شدن امکانات تازه در عرصه تماس‌های ویدیویی می‌تواند واتس‌اپ را به رقیبی برای زوم تبدیل کند و کاربران بیشتری را به‌سمت برقراری تماس تصویری از طریق این پلتفرم جذب کند.

یکی از با اهمیت ترین قابلیت‌های تازه واتس‌اپ، امکان به‌اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش به‌همراه صدا است. در قبل امکان پخش صدای سیستم برای دیگر افراد حاضر در تماس وجود نداشت؛ اما اکنون به لطف فعال شدن این ویژگی، می‌توان عمل به پخش ویدیوها یا اراعه‌ها در طی تماس‌های ویدیویی کرد. بااین‌حال تا این مدت اشکار نیست که محتوای دارای حق کپی‌رایت چطور پخش خواهد شد و احتمالا عکس العمل سرویس‌های استریم را به‌جستوجو داشته‌ باشد.

بهبود قابلیت‌ها و امکانات تازه تماس تصویری در به‌روزرسانی واتس‌اپ_دوپلر ۴

واتس‌اپ حداکثر تعداد افراد حاضر در یک تماس تصویری را هم افزایش داده است و این مقدار اکنون برابر با ۳۲ نفر است. محدودیتی برای دستگاه‌های قابل منفعت گیری در طی تماس‌ها در نظر گرفته نشده است و همه افراد می‌توانند از اپلیکیشن موبایل یا نسخه تحت وب در دسکتاپ منفعت گیری کنند. ویژگی تازه دیگر تحت گفتن Speaker Spotlight اراعه شده است و برای گروه‌های بزرگ کاربرد دارد. این قابلیت جهت می‌بشود تا اختلاف شخص درحال سخن بگویید آسان‌تر از قبل باشد.

واتس‌اپ اظهار کرده است که قابلیت حذف نویز و اکو در اپلیکیشن موبایل خود را هم بهبود بخشیده است و اکنون می‌تواند صدای شفاف‌تر در محیط‌های شلوغ را برای کاربران فراهم سازد. این چنین کاربرانی که از اینترنت پرسرعت منفعت گیری می‌کنند، می‌توانند با رزولوشن بالاتری کاری به برقراری تماس‌های تصویری کنند. کیفیت صدا هم برای کاربران روی همه دستگاه‌ها، حتی با اینترنت ضعیف، بهبود اشکار خواهد کرد.

همه امکانات تازه حرف های‌شده می‌تواند به واتس‌اپ پشتیبانی کند تا به گزینه محبوب‌تری برای نشست‌های مجازی و ویدیو کنفرانس تبدیل بشود. متا در پست وبلاگ خود اظهار کرده است که متعهد به بهبود صدا و عکس در تماس‌های واتس‌اپ خواهد می بود. این شرکت به‌تازگی کدک MLow را هم معارفه کرده است که وعده بهبود پایداری تماس‌ها را می‌دهد. به‌روزرسانی تازه اپلیکیشن موبایل این مطلب‌رسان به‌مرور زمان در طی هفته‌های آتی برای کاربران انتشار خواهد شد.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی