اولین عکس از کیس شارژ گلکسی رینگ انتشار شد + عکس_دوپلر

اولین تصویر از کیس شارژ گلکسی رینگ منتشر شد + عکس


نوشته و ویرایش شده توسط مجله دوپلر

به زمان معارفه رسمی «گلکسی رینگ» نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم و همین نوشته علت‌شده تا گزارش‌های زیاد بسیاری درمورد این دستگاه پوشیدنی انتشار بشود. اکنون در گزارش جدیدی، رویکرد سامسونگ برای شارژ گلکسی‌‌ رینگ نشان داده شده است که تقریباً همانند ایربادهای بی‌سیم با یک جعبه برای شارژ حلقه هوشمند روبه رو هستیم.

گلکسی رینگ می‌تواند یکی از دلنشین‌ترین دستگاه‌هایی باشد که در سال ۲۰۲۴ نمایش داده می‌بشود و تا این مدت سامسونگ به‌طور رسمی از آن رونمایی نکرده است. تا بحال تعداد بسیاری از جوانب این حلقه هوشمند همانند رویکرد آن برای شارژ نامشخص بوده است اما اکنون مطابق تصویری که توسط Ice Universe انتشار شده، انگارً کره‌ای‌ها یک کیس پلاستیکی سفید کوچک نیز برای آن ساخته‌اند.

کیس شارژ گلکسی رینگ

در این کیس، لوگوی سامسونگ در جلو می‌بشود و گلکسی رینگ در مرکز آن قرار می‌گیرد. به گمان زیادً همانند ایربادها، حلقه سامسونگ در قسمت پایینی خود دارای پین‌های شارژ خواهد می بود که یقیناً در اولین نمایش گلکسی رینگ نیز به وضوح قابل مشاهده بودند.

این چنین دو نوار نوری روی کیس و خود حلقه قابل مشاهده است که به گمان زیادً شارژشدن و نحوه قرارگیری صحیح حلقه در قاب را به کاربران خبر خواهند داد.

یقیناً این رویکرد چندان تازه نیست و حلقه RingConn نیز از یک کیس شارژ منفعت گیری می‌کند. برای شارژ حلقه‌های Oura نیز از یک داک شارژ باید منفعت گیری بشود، اما منفعت گیری از کیس برای جابه‌جایی و سفر راحت‌تر به نظر می‌رسد. هرچند که حرف های می‌بشود باتری گلکسی‌ رینگ تا ۹ روز دوام خواهد آورد که اگر واقعاً این چنین چیزی صحت داشته باشد، همیشه ناچار به حمل کیس شارژ آن نخواهید می بود.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی رینگ را در رویدادی که ۱۰ جولای (۲۰ تیر) برگزار خواهد شد، همراه با تلفنهای تاشو و ساعت‌های هوشمند تازه خود معارفه کند. اخیراً حرف های شده می بود که این دستگاه به گمان زیادً در ماه آگوست (مردادماه) داخل بازار می‌بشود.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی