راهنمای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ_دوپلر

راهنمای خالی كردن حافظه گوشی سامسونگ


نوشته و ویرایش شده توسط مجله دوپلر

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

مشکل پر شدن حافظه تلفنهای سامسونگ کاربردهای روزانه شما را با چالش روبه رو خواهد کرد، اما راه حلهای مؤثری برای خالی کردن حافظه وجود دارد. برای مدل‌های سامسونگ J5 و J7، می‌توانید با حذف فایل‌های غیرضروری و برنامه‌های کم‌منفعت گیری فضای بیشتری داخل گوشی آزاد کنید. یقیناً راه حلهای بیشتری از جمله منفعت گیری از فلش مموری و پاک‌کردن حافظه نهان نیز وجود دارد. برای کشف ترفندهای زیاد تر و بهبود کارکرد دستگاه خود، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

خالی کردن حافظه نهان گوشی سامسونگ با منفعت گیری از تنظیمات

خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ a20 و دیگر مدل‌ها نه‌تنها به افزایش شدت گوشی پشتیبانی می‌کند، بلکه فضای ذخیره‌سازی را نیز آزاد می‌سازد. در ادامه، مرحله های ملزوم برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ a10 و a20 را بازدید می‌کنیم که به شرح زیر است:

  1. داخل قسمت «تنظیمات» در گوشی سامسونگ A20 خود شوید.
  2. به قسمت «مدیریت دستگاه» یا «Device care» بروید.
  3. از منوی مدیریت دستگاه، گزینه «حافظه» یا «Storage» را انتخاب کنید.
  4. به تکه حافظه نهان یا «Cache data» دسترسی اشکار کنید و آن را باز کنید.
  5. برای خالی کردن حافظه نهان، گزینه «پاک کردن حافظه نهان» یا «Clear cache» را سختی دهید و عملیات را تایید کنید.

این روال برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ A20 و دیگر مدل‌ها به شما پشتیبانی می‌کند تا فضای دستگاه را خالی کرده و کارکرد بهینه‌ای را توانایی کنید. انجام منظم این مرحله های، به نگه داری شدت گوشی و عمر آن پشتیبانی شایانی می‌کند. یقیناً شما می‌توانید با خرید فلش مموری ارزان از فروشگاه لوتوس، یک فلش مقرون‌به‌صرفه اما امن برای نگهداری داده‌های خود داشته باشید.

پاک کردن حافظه نهان اپلکیشن‌ها؛ راهکاری برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ j7

حافظه نهان اپلیکیشن‌ها شامل داده‌ها و فایل‌هایی است که به منظور بهبود کارکرد و شدت بارگذاری اپلیکیشن‌ها، موقتاً ذخیره خواهد شد. با این حال، این حافظه نهان می‌تواند به مرور زمان انباشته بشود و فضای تعداد بسیاری از حافظه دستگاه را اشغال کند. خالی کردن این حافظه می‌تواند به آزاد سازی فضا و بهبود کارکرد کلی دستگاه پشتیبانی کند. در ادامه، مرحله های دقیق برای پاک کردن حافظه نهان اپلیکیشن‌ها برای مدل‌هایی همانند سامسونگ A10، A11 و A12 توضیح داده شده است:

  • به قسمت «تنظیمات» گوشی خود بروید.
  • انتخاب کنید «برنامه‌ها» یا «Apps» تا لیست همه نصب‌شده‌ها نمایش داده بشود.
  • برنامه‌ای را که می‌خواهید حافظه نهان آن را پاک کنید انتخاب کنید.
  • داخل قسمت «ذخیره‌سازی» یا «Storage» شده و گزینه «پاک کردن حافظه نهان» یا «Clear Cache» را بزنید.

علاوه‌بر این، برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ به طور کلی، می‌توانید از فلش مموری منفعت گیری کنید. با خرید عمده فلش مموری، نه‌تنها می‌توانید حافظه داخلی گوشی را خالی کنید بلکه قیمت فلش عمده مقرون‌به‌صرفه‌تر است و هزینه کمتری نیز پرداخت می‌کنید. این عمل به شما امکان می‌دهد که اطلاعات مهم را به‌راحتی و به طور امن ذخیره کنید.

خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ a01؛ با منفعت گیری از otg و فلش مموری

یکی از بهترین راه حلهای پیشنهادی برای خالی کردن حافظه در تلفنهای سامسونگ، منفعت گیری از otg و فلش مموری است. یقیناً این روش برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ a01 و مدل‌های بالاتر است که از اتصال Otg حمایتمی‌کنند. برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ با فلش مموری، فقط کافی است مرحله های زیر را جستوجو کنید.

  1. ابتدا یک OTG تهیه کنید که با مدل گوشی سامسونگ شما سازگار باشد.
  2. رابط OTG را به پورت شارژ/داده گوشی خود وصل کنید.
  3. فلش مموری را به پورت دیگر OTG متصل کنید.
  4. چشم به راه بمانید تا گوشی فلش مموری را شناسایی کند. طبق معمولً یک اعلان در نوار اعلان‌ها ظاهر می‌بشود که مشخص می کند دستگاه ذخیره‌سازی خارجی متصل شده است.
  5. به قسمت «فایل‌های من یا my filesا» یا مدیر فایل‌های گوشی بروید و فایل‌هایی که می‌خواهید انتقال دهید را انتخاب کنید.
  6. فایل‌ها را به فلش مموری منتقل کنید. این کار می‌تواند شامل اسناد، عکس‌ها، ویدیوها و دیگر داده‌های غیر الزامی باشد.

حال که خالی کردن حافظه نهان گوشی سامسونگ به زبان فارسی را توضیح دادیم، باید بگوییم بعد از انتقال عکس‌ها و فایل‌های مهم، شما می‌توانید گوشی را فلش کنید. با این عمل، خالی کردن حافظه نهان گوشی سامسونگ رخ می‌دهد که کارکرد گوشی را سریع تر می‌کند. یقیناً مهم است که از یک فلش مموری امن و معتبر گارانتی‌دار منفعت گیری کنید تا فایل‌های شما در خطر حذف شدن قرار نگیرند. اگر به‌جستوجو بهترین گارانتی فلش مموری هستید، باید بگوییم کلیه فلش‌های لوتوس و ریووکس در فروشگاه لوتوس مموری با گارانتی دائمی و مادام العمر اراعه خواهد شد!

1720009317 259 راهنمای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ دوپلر.webp

پاکسازی حافظه گوشی سامسونگ؛ با مراجعه به قسمت Clear Data

پاکسازی حافظه نهان تلفنهای سامسونگ، از جمله مدل‌های A10، A12، و A01، با مراجعه به قسمت «Clear Data» در تنظیمات اپلیکیشن‌ها انجام می‌بشود. این روش به شما امکان می‌دهد که هم حافظه نهان و هم داده‌های ذخیره شده اپلیکیشن‌ها را به طور کامل پاک کنید. در ادامه، مرحله های ملزوم برای انجام این کار را بازدید می‌کنیم:

  • به «تنظیمات» گوشی خود بروید و گزینه «برنامه‌ها» یا «Apps» را انتخاب کنید.
  • اپلیکیشن مورد نظر را از لیست اپلیکیشن‌های نصب شده بیابید و روی آن ضربه بزنید.
  • به قسمت «ذخیره‌سازی» یا «Storage» داخل تنظیمات اپلیکیشن بروید.
  • حال در این قسمت، دو گزینه «پاک کردن داده‌ها» (Clear Data) و «پاک کردن کش» (Clear Cache) را خواهید دید. اگر می‌خواهید فقط حافظه نهان را خالی کنید، روی «پاک کردن کش» ضربه بزنید. اگر مایل به حذف کلیه داده‌های اپلیکیشن و بازگردانی آن به حالت اولیه هستید، گزینه «پاک کردن داده‌ها» را انتخاب کنید.

این فرایند خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ به شما پشتیبانی می‌کند تا فضای آزاد بیشتری داشته باشید و کارکرد دستگاه خود را بهبود ببخشید، به اختصاصی اگر گوشی شما با کندی کارکرد روبه رو شده است.

خرید فلش مموری؛ بهترین راه برای خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ و نگه داری اطلاعات!

در این مقاله راه حلهای کاربردی و مهم برای پاکسازی حافظه نهان گوشی سامسونگ را بازدید کردیم. اما بعضی اوقات اوقات امکان پذیر مشکل کندی از حجم اطلاعات روی گوشی باشد، نه حافظه نهان! در این زمان فقط کافی است یک فلش با کیفیت از برندهای معتبر تهیه کنید و خالی کردن حافظه گوشی سامسونگ را با انتقال اطلاعات انجام دهید. حال شما یک فلش دارید که کلیه فایل‌های داخل گوشی روی آن ذخیره شده است و به‌راحتی به هر دستگاهی که پورت usb داشته باشد، متصل می‌بشود.

برای خرید فلش مموری و افزایش حافظه گوشی، فقط کافی است به نمایندگی‌های لوتوس در شهر خودتان مراجعه کنید. اگر برند لوتوس در شهر شما نمایندگی ندارد، یک زمان طلایی برای کسب درآمد در اختیار دارید!

امکان راه‌اندازی نمایندگی فروش در شهرهای کوچک؛ زمان طلایی لوتوس مموری

مجموعه لوتوس مموری اکنون فرصتی را در نظر گرفته و از سراسر ایران نمایندگی جذب می‌کند. برای مثال اگر شما ساکن شهر اصفهان هستید، براید دریافت نمایندگی در اصفهان فقط کافی است با شماره ۸۸۱۷۱۸۶۸ تماس بگیرید و فرم دریافت نمایندگی را پر کنید. محصولات این برند علاوه‌بر کیفیت عالی، با گارانتی دائمی به‌فروش می‌رسند و هر فردی که از شما فلش مموری بخرد، تا سال‌ها از گارانتی فلش مموری برخوردار است! دریافت نمایندگی در شهرهای کوچک و بزرگ ایران از لوتوس مموری، فرصتی محدود برای راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان است که قطعا سال‌ها به آن فکر کرده‌اید!

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی