فروش تویوتا پریوس طی ماه ژوئن در آمریکا: تنها ۱۳ دستگاه!_دوپلر

تویوتا پریوس


نوشته و ویرایش شده توسط مجله دوپلر

نسل پنجم تویوتا پریوس پیشرفت قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی داشت و فروش این مدل را در اغاز امسال به‌شدت افزایش داد. بااین‌حال گزارش فروش سه‌ماهه دوم خودروساز ژاپنی مشخص می کند که این خودروی هیبریدی ماه ژوئن زیاد بدی را توانایی کرده است. فقط ۱۳ پریوس در ماه قبل به فروش رسیده‌اند.

هنگامی تویوتا در ماه آوریل پریوس را به‌خاطر مشکل درب‌های عقب که در زمان رانندگی باز می‌شدند فراخوانی کرد، فروش پریوس را به‌طور موقت برای از بین بردن این مشکل متوقف کرد. شرکت ژاپنی از مالکان خواسته می بود تا ویژگی قفل خودکار درها را فعال کنند تا درصورت اتصال مختصر از باز شدن آن‌ها جلوگیری بشود.

با وجود افت ۹۹.۵ درصدی فروش ژوئن در قیاس با سال قبل، این رقم در شش‌ماهه اول سال ۲۰۲۴ به ۱۵,۴۷۴ دستگاه رسید. این افزایش ۲.۹ درصدی احتمالا کم به نظر برسد، اما فروش پریوس به‌زودی بهبود خواهد یافت.

تویوتا حرف های است که ماه قبل تشکیل پریوس را در ژاپن از سر گرفته و خودروهای تازه در اواخر ماه ژوئیه و اغاز ماه اوت داخل ایالات‌متحده خواهند شد. تویوتا پیش‌بینی می‌کند که فروش این مدل در اواخر سال جاری افزایش یابد.

نگاهی به تویوتا پریوس

تویوتا پریوس به‌گفتن خودرویی نمادین شناخته می‌بشود که علتشد تا فروش خودروهای هیبریدی در سراسر جهان رونق بگیرد. این ماشین از سال ۱۹۹۷ تا بحال به تشکیل می‌رسد. تویوتا تا بحال پنج نسل از این ماشین را روانه بازار کرده است. نسل پنجم تویوتا پریوس از سال ۲۰۲۲ تا بحال در بازار جهان وجود دارد. این نسل تنها در ژاپن به تشکیل می‌رسد.

فروش تویوتا پریوس طی ماه ژوئن در آمریکا: تنها ۱۳ دستگاه!_دوپلر ۴

نسل پنجم پریوس به پیشرانه دولیتری همراه با موتور برقی تجهیزاست. در نسخه‌های همه چرخ محرک، یک موتور برقی ۴۰ اسب‌بخاری دیگر نیز روی محور عقب ماشین نصب شده است. مجموع توان پریوس، پریوس AWD و پریوس پرایم معادل ۱۹۴، ۱۹۶ و ۲۲۰ اسب­‌بخار است. پریوس استاندارد در ۱۰.۵ ثانیه از حالت سکون به شدت صد کیلومتربرساعت دست می‌یابد. این زمان برای تویوتا پریوس پرایم، ۶.۴ ثانیه است.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی