گلکسی واچ اولترا درمورد سن بیولوژیکی کاربران اطلاعاتی اراعه می‌کنند_دوپلر

گلکسی واچ اولترا درباره سن بیولوژیکی کاربران اطلاعاتی ارائه می‌کنند


نوشته و ویرایش شده توسط مجله دوپلر

سامسونگ روز چهارشنبه گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا را معارفه کرد. اکنون در گزارش جدیدی به وجود یک حسگر به‌روز‌شده در این دستگاه‌ها اشاره‌شده که می‌تواند سن بیولوژیکی و سلامت متابولیک کاربران را به آن‌ها بگوید و داده‌های دقیق‌تری درمورد مقدار سلامتی افراد اراعه کند.

بر پایه گزارش CNET، این ویژگی در واقع یک شاخص محصولات گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) است که با آن محصولات یا ترکیباتی اندازه‌گیری می‌بشود که در بدن تشکیل خواهد شد و زیاد تر تحت تأثیر رژیم غذایی، عوامل سبک زندگی و افزایش سن قرار می‌گیرند. در واقع AGEs شدت پیری بدن شما (سن بیولوژیکی) و سلامت کلی متابولیک را مشخص می کند.

سنسور تازه گلکسی واچ اولترا و واچ ۷

گلکسی واچ اولترا درمورد سن بیولوژیکی کاربران اطلاعاتی اراعه می‌کنند_دوپلر ۴

سامسونگ می‌گوید که ساعت‌های هوشمند جدیدش این اطلاعات را از حسگر BioActive بهبودیافته دریافت می‌کنند. سنسور تازه دارای رنگ‌های LED بیشتری است. علاوه‌بر قابلیت مربوط به AGEs، سامسونگ می‌گوید که سنسور BioActive آن، آمار بهبودیافته‌ای در رابطه ضربان قلب، کیفیت خواب و استرس اراعه می‌کند.

با دقت به این شاخص، کاربران سپس می‌توانند تصمیم‌های دقیق‌تری درمورد سلامت خود بگیرند. برای مثال، AGEs بالاتر با دیابت و خطرات فرد دیگر مرتبط است. بااین‌حال، همان گونه که در این گزارش نیز حرف های شده، از ویژگی AGEs سامسونگ نباید برای تشخیص یا به‌گفتن جایگزینی برای پیشنهاد‌های پزشکی منفعت گیری بشود.

سلامت متابولیک مشخص می کند که بدن شما چه مقدار انرژی (غذا) را متابولیزه می‌کند و این چنین خطر ابتلا به بیماری‌های شایع اما مزمن همانند دیابت و بیماری قلبی را مشخص می کند.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی