چانگان CS75 پلاس تازه در چین مشاهده شد_دوپلر

چانگان CS75 پلاس


نوشته و ویرایش شده توسط مجله دوپلر

نسل چهارم کراس‌اوور تازه چانگان CS75 پلاس در چین مشاهده شد. CS75 پلاس تازه در سه ماهه سوم سال جاری با قیمت اولیه ۱۱۷,۹۰۰ یوان در بازار اراعه خواهد شد. اکنون نسل سوم این کراس‌اوور در چین به فروش می‌رسد، درحالی‌که فقط نسل دوم آن در بازار روسیه حاضر است.

چانگان CS75 پلاس یکی از محبوب‌ترین کراس‌اوورهای بازار چین است که با فروش بیشتر از ۲۴۵ هزار دستگاه، جایگاه نهم را در بین ۱۰ مدل پرفروش سال ۲۰۲۳ در این سرزمین به خود تعلق داد.

چانگان CS75 پلاس تازه در چین مشاهده شد_دوپلر ۱۴

چانگان CS75 پلاس تازه شباهت بسیاری به مدل‌های یونی دارد. این ماشین دارای جلوپنجره به‌روز و چراغ‌های جلو با چهار ردیف چراغ روز است. درها دارای دستگیره‌های جمع‌شونده می باشند. در پشت ماشین یک چراغ عقب سراسری همانند چانگان Uni-K نصب شده است.

نگاهی به کابین چانگان CS75 پلاس

در تنها عکسی که از کابین CS75 پلاس تازه انتشار شده است، ناظر دو نمایشگر جداگانه برای پنل ابزار دیجیتال و سیستم چندرسانه‌ای هستیم. صفحه نمایش لمسی مرکزی تازه علاوه‌بر بزرگ‌تر شدن، به‌صورت عمودی قرار گرفته است. در نسل دوم و سوم این کراس‌اوور یک واحد کنترل شامل دو صفحه نمایش LCD نصب شده می بود.

کابین خودرو
چانگان CS75 پلاس تازه در چین مشاهده شد_دوپلر ۱۵

بر پایه اطلاعات پایگاه داده وزارت صنعت چین، نسخه تازه CS75 پلاس بزرگ‌تر شده است. ابعاد دقیق این کراس‌اوور ۱.۶۹/۱.۹۱/۴.۷۷ متر و فاصله محوری آن ۲.۸ متر است. در قیاس با نسل دوم حاضر در روسیه، نسل چهارم این مدل ۷۰ میلی‌متر بزرگ‌تر، ۴۵ میلیمتر عریض‌تر و ۱۵ میلی‌متر کم‌ارتفاع‌تر شده است.

با وجود افزایش ابعاد، فضای داخلی ماشین فقط پنج سرنشین را در خود جای می‌دهد. وزن بدون بار این مدل، بسته به پیکربندی، از ۱۵۴۵ تا ۱۵۸۰ کیلوگرم متغیر است. وزن آن به همراه بار به ۱۹۸۰ کیلوگرم می‌رسد.

نمای عقب
چانگان CS75 پلاس تازه در چین مشاهده شد_دوپلر ۱۶

چانگان CS75 پلاس به یک موتور ۱.۵ لیتری با توان ۱۸۸ یا ۱۹۲ اسب بخار تجهیزخواهد می بود. این کراس‌اوور فقط با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک آیسین اراعه خواهد شد.

در روسیه، نسل دوم چانگان CS75 پلاس در تیپ لاکچری با قیمت ۲,۹۳۹,۹۰۰ روبل به فروش می‌رسد. این مدل به موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با قوت ۱۶۷ اسب بخار و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک آیسین تجهیزاست.

دسته بندی مطالب
مقالات کسب وکار

مقالات تکنولوژی

مقالات آموزشی

سلامت و تندرستی